[Pardus-kullanicilari] Kmail gelen posta seslendirmesi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
20 Şub 2009 Cum 21:30:01 EET

aaah.... anladim simdi. Iki secenek: 1) oradaki sesleri tek tek deneyerek
hosunuza giden bir tane secin.

2) Oradaki secenekler size yeterli gelmiyor ise, kendiniz baska bir ses de
yukleyebilirsiniz. Sonucta bu sesler

/usr/kde/3.5/share/sounds/

klasorundeki .wav dosyalari. Netten veya tanidiklarinizdan buldugunuz herhangi
bir wav dosyasini oraya kopyalayarak istediginiz sesli uyariyi
kullanabilirsiniz. Ben bir ara Uzay Yolu bilgisayar ses efektlerini
kullanmistim burada, ama benim gibi yogun trafikli birkac listeye uye iseniz
insan bir sure sonra bikiyor. Hatta yazdiklarimin dogrulugunu denemek icin
bir MP3'e yonlendirdim simdi Kmail'i; her mail geldiginde bir parca caliyor.

Iyi Aksamlar,

Cagacan Deger