[Pardus-kullanicilari] Kmail gelen posta seslendirmesi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
20 Şub 2009 Cum 20:35:41 EET

Merhabalar,

Ben ingilizce kullaniyorum sistemi, onun icin ingilizce menulerden elimden
geldigince tercume ederk tarif vermeye calisayim. Menude:

settings (ayarlar) ==> Configure Notifications (Uyarilari Duzenle)

olmali. Acilan kutuda sesleri istediginiz gibi duzenleyebiliyor, sectiginiz
bir ses dosyasini sectiginiz uyari ile baglantilandirebiliyor olmalisiniz.

Bir diger yonu :  Eger bilgisayarin dijital hoparlorunden ses geliyorsa ses
araclarinin tanitilmasinda sorun olabilir mi acaba? Tasma'dan onu da kontrol
edin bence.

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger