[Pardus-kullanicilari] Samba paylaşımı

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
20 Şub 2009 Cum 20:21:42 EET

Yerel ağda findosa Pardus'u IP adresi vererek gösterdim. Çalışma grupları aynı
olmasına rağmen hala Pardus görünmüyor ama masaüstü kısayolundan
ulaşabiliyorum ve  paylaşılan klasöre ulaştım. Findos'taki kısayol konumu
\\192.168.1.2 (Pardusun yerel ağ üzerindeki IP adresi) smb.conf'u elle
yapılandırdım. Paylaşıma açık klasör ev dizini altında share adlı bir klasör.
smb.conf şu şekilde:

# Pardus samba configuration

[global]
workgroup = WORKGROUP
server string = %h (workstation)
log file = /var/log/samba.log
max log size = 50
dns proxy = no

# We are using share model security
security = share
restrict anonymous = no
domain master = no
max protocol = NT
acl compatibility = winnt
ldap ssl = No
server signing = Auto

[SHARE]
path = /home/Hamit/share
guest ok = yes
read only = no

Cuma 20 Şubat 2009 günü (saat 20:10:46) Kaan AKŞİT şunları yazmıştı:
> Bunu bir hata bildirimi şeklinde mi yazsak acaba ? Gerçekten bir hata mıdır
> yoksa biz bir şeyleri eksik mi yapıyoruz onuda bilemiyorum.

PARDUS