[Pardus-kullanicilari] Samba paylaşımı

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
20 Şub 2009 Cum 11:46:12 EET

Bugün birşey farkettim. Ağda bir Windows bilgisayar sizin bilgisayarınızla
aynı çalışma grubu adı altında bulunmuyor ve açık değil ise samba paylarında
kendi bilgisayarınızı ve ağ çalışma grubunuzu göremiyorsunuz.

Buna yok mudur bi çözüm ? sadece linux sistemlerin kurduğu bir ağda çalışma
grubu oluşturamıyor muyuz ?