[Pardus-kullanicilari] Kmix ikonu

seval unver svlunver at gmail.com
19 Şub 2009 Per 13:53:13 EET

Selam,

Kmix'i sistem çekmecesinde görünmesi için şu yol var. Kmix programını pardus
menüsünden açın. Ayarlar->kmix programını  yapılandır'ı açın. "pano içine
kenetle" yi seçin. Seçili değilken sistem çekmecesindeki ikon kaybolur.
Seçili ise orda olacaktır.

Bu işe yaramazsa: Önce panel kilidini kaldırın. Sistem çekmecesinin
kenarlarında onu uzatmak için minik bir ok var oranın üzerindeyken ters tuş
yapın. (sistem çekmecesi genellikle saat'in yanındaki ve içinde güç, ağ gibi
minik ikonların olduğu bölümdür.). Seçenekler çıkacak: "Sistem çekmecesi
programını yapılandır."ı seçin. Kmix gizli simgeler içerisinde mi?

İyi günler.
Seval

19 Şubat 2009 Perşembe 09:50 tarihinde Gökhan Yurdusev