[Pardus-kullanicilari] masaüstü göster sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
19 Þub 2009 Per 10:43:45 EET

Thursday 19 February 2009 Tarihinde 10:23:13 yazmıştı:

> Bendeki KDE 4.2 ile tekrar ediliyor. DeÄŸiÅŸmemiÅŸ sanki ?

Ben masaüstünü göster dediğim masaüstünde sorunu tekrarlayamıyor, fakat başka bir masaüstüne geçip orada bir dizin açtıımda veya masaüstünü
değiştirirsem tüm pencereler masaüstüne geri dönüyor. Yani masüstünü göster, sadece seçim yaptığım masaüstünde çalışıyor, masaüstü değişince
pencereler geri geliyor.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN