[Pardus-kullanicilari] ekran kararıyor, simgeler yok oluyor

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
18 Şub 2009 Çar 23:45:54 EET

Merhabalar,
Bu gün ilginç bir şey oldu: Masaüstünde yığılmış durumdaki simgeleri (kimi kısayol, kimi de download belgeler) alıp  klasörlere sürüklerken birden ekran karardı, simgeler yok oldu. Görev çubuğu yerinde duruyordu. MS windows alışkanlıklarımdan sağ tuş yaptım, belki ekranı tazelerim de simgeler döner diye, nafile, hiç bir şey olmadı. Sistemi yeniden başlattığımda durum düzelmişti. Aynı hatayı az önce ikinci kez yaptı, bu sefer  güncel  oturumu kapatıp yeniden  açtım, yine düzeldi.  Home dizininde DESKTOP klasörü vardı. Sorum: Ne oluyoruz, göçüyor muyuz?
Not: Aynı durumu yaşayan oldu mu, olduysa yazdı mı bilmiyorum.  Tekrara girdiysem affınıza sığınıyorum. Acemi pardus kullanıcısını affedin lütfen. Niyeti iyidir:)

Lancez des recherches en toute sécurité depuis n'importe quelle page Web. Téléchargez GRATUITEMENT Windows Live Toolbar aujourd'hui !
http://toolbar.live.com