[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Vmware Kernel modülleri

Onur Canci onur.canci at gmail.com
18 Þub 2009 Çar 09:03:02 EET

Kernel bir tane yüklü sistemde. Zaten daha yeni kurulum.

Yani sorun kernel'de değil iş yerinde de aynı sorunla karşılaşmaktayım. El
ile derlediğim wirless driverlarında da aynı sorun vardı. Modülü autoload
atına ekleyince sorun çözüldü ancak vmware halen aynı.
Bu arada KVM vmware image'larını çalıştırabiliyor mu?