[Pardus-kullanicilari] Konsolda mpg123 uygulaması Hakkında

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
17 Şub 2009 Sal 16:40:09 EET

Selam,
Bak şimdi anılarım depreşti! Asker de o şerefsiz koğuş onbaşısı elinde
sopa ile kısa dönemler koğuşunu bir ucundan bir ucuna sopayı ranza
demirlerine vurarak tıkır, tıkır, tıkır, tıkırdayarak koşardı...

Her gün birimiz dövüyorduk ama adam uslanmadı 6 ay boyunca... :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

Veli Kabayel yazmış: