[Pardus-kullanicilari] network analiz aracları

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Şub 2009 Sal 13:04:47 EET

2009/2/17 Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com>

> Iptraf ve Ntop uygulamaları herededir acaba? Ben ikisini de bulamadım...

Konsole acin (ALT+F2, sonra konsole yazip enter), sonra orada komut
satirinda yazabilirsiniz. Once root olmaniz gerekecektir. Nasil root
olunacagini Wiki'den gorebilirsiniz.

Linux'ta komutlar buyuk kucuk harf ayrimi yaparlar. Yani Ntop ile ntop ayni
seyler degildir. ntop yerine Ntop yazarsaniz komut bulunamaz. Ayni sekilde
iptraf da Iptraf yazarsaniz bulunamayacaktir.

--
Emre