[Pardus-kullanicilari] bağladığım harddiske giremiyorum

ali ilker ersoy kapoilker at gmail.com
17 Şub 2009 Sal 00:07:19 EET

evet düzgün kapatarak çıkarttım hatta o harddiskimin c bölümünede format
attım. pardus yüklü bilgisayarıma tanıttım ama bir türlü harddiskime
giremiyorum D bölümünde de önemli belgelerim var bir türlü ulaşamıyorum
durmadan hata veriyor.
flash diske gelince flash diskide düzgün kapatıyorum ama tanımıyor