[Pardus-kullanicilari] bağladığım harddiske giremiyorum

ali ilker ersoy kapoilker at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 23:42:22 EET

selamlar,
elimde diğer bilgisayarıma ait bir harddisk vardı. pardus 2008 yüklü
bilgisayarıma bağladım bios ayarlarından tanıttım fakat harddiskin içindeki
bilgilere bir türlü erişemiyorum sistem simgesinden tıkladığımda sürekli
olarak hata veriyor acaba nasıl içindeki belgelere erişebilirim.(içindeki
belgeler microsoft xp'de kaydedildi)
ikinci bir sorunumda bilgisayarım flash diskleri tanımıyor ne yapabilirim?
şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
saygılarımla