[Pardus-kullanicilari] Lime Wire'den indirdiðim müzikleri çalamýyorum?

özgür tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
16 Þub 2009 Pzt 08:33:44 EET

Emre Bey, indirdiğiniz müziklerde zararlı içerikler olabiliyor. Böyle durumlarda o parçaları çalamıyorsunuz. Özellikle KB 'tı az olan müzikleri indirmeyin. Bir de müziğin tamamını indirmeden Limewire ile aşağıdaki bölümde dinlemeye çalışın. Müziği dinleyebiliyorsanız indirmeye devam edin. Dinleyemiyorsanız, zaten hata mesajı alacaksınız.
Kolay gelsin.
Özgür TUNCA

--- 15/02/09 Pzr tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> şöyle yazıyor: