[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı konsolundan yetkili kullanıcı konsoluna geçiş

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 18:49:52 EET

Pardon atladım, tasmadan openssh'i açınca programlar-sistem-konsol'da
sadece "ssh kullanıcı adı@localhost"  komutu işe yaradı.

Arkadaşlar, benim makinamda 2 adet kullanıcı var,biri yetkili olarak
benim,diğeri ise oğlum.Açılışta direk yetkisiz kullanıcı açılıyor ve usb
modem kullandığım için zaman zaman açılışta internete otomatik
bağlanmıyor.CTRL+ALT+backspace ile her seferinde login olmak ve yetkili
kullanıcı olarak oradan komutları vermek zor geliyor.

Ben de yetkisiz kullanıcı ekranındayken programlar-sistem-konsole açmak
ve buradan gerekli komutları vermek istiyorum.
Ama sizin aşağıya yazdığınız komutlar ya tekrar tekrar parola istiyor ya
da yetkisiz kullanıcı uyarısı veriyor yani işe yaramadı maalesef.Ben de
taktım böyle basit birşey niye olmuyor diye.CTRL+ALT+F1 konsolunu
kullanmadan yapabilir miyim?