[Pardus-kullanicilari] 2008.2 masaustu simgelerinde iz bırakma

i a zonguldak37 at hotmail.com
15 Şub 2009 Paz 15:39:18 EET

degerli pardus gönüllüleri arkadaslar

ben kısa zaman once bu sorunumu dile getirdim ama sorunumu cözemedim

2008.2 kurulan ve calışan cd lerde yuklemeden sonra masaustu simgelerini suruklerken arkasında iz bırakıyor
kırmızı noktacıklar halınde ekran kartı driverlerini indirdim tasmadan yapılandırdıgım halde sorun aynı

daha once 2008.1 de bu sorun yoktu ne calışan nede kurulan cd de problemsiz calışıyorlardı

bende hem masa ustu pc hemde dizustu var bunların ikisindede sorun aynı
hatta arkadasımın evindeki pc yede hem calışan  hemde kurulan cd aynı sorun
sanırım bu sorun 2008.2  nin hepsinde var yada bana öyle geliyor
masa ustu PC asus M3A78-EM anakart 780 G chipset ATI HD3200 onboard ekran kartı amd athlon x2  5200 dual core işlemci
dizustu packard bell MA87-011 intel 965 chipset T8100 işlemci Nvidia 8600GT ayrık ekran kartı
arkadsımın PC gigabayte nvidia chipsetli ustunde onboard Nvidia 6100 ekran kartı amd sempron 1150 işlemci
baska arkadasımda MSI 690 G chipset ATI X1250 onboar ekran kart amd athlon x2 5000 dual core işlemci

bu üstte yazdıklarımın tumunde 2008.2 hem kurulan hem calışan cd hatta 2008.1 kurup tamamen guncelleyerek 2008.2 gectim aynı sorun

tamam ufak sorun ama ben bu turlu ufak tefek seyleri cok kafama takıyorum defalarca cd kaydedip kurulum yaptım

nedense hicbiri sorunu çözmedi
aynı PC lerin tumune 2008.1 kurdum hepsinde mükemmel calışıyor hic bir sorun yok calışan ve kurulan cd lerde

bu konuda bana yardımcı olabilirseniz cok sevinirim

saygılarımla

ibrahim akpınar

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx