[Pardus-kullanicilari] Pardus Yükleme Sorunu

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 15:30:33 EET

Ulusal bir dağıtım olduğu icin pardus kullanmak istiyorum acıkcası daha once
ubuntu ve fedora kullandım ve kurulumlarında hıc boyle sorunlarla yasamadım.
Donanım sorunları yasamayan yoktur eminim ilk linux a gectiğimde fedora
kullanmış ve seskartını tanıtmak icin cok çabalamıştım.
Simdi de Tamamen Turk Geliştirmecilerin geliştirdiği pardus kullanmak
istiyorum. Maddi olarak destekleyemiyebilirim fakat kullanıcı olarak
yaygınlaştırabilirim.
Ben bu evrede yaşayacağım veri kaybı ve zaman kaybından feragat ediyorum. Ne
de olsa öğrenmek kolay değil. Çocuk bile yürümeyi öğrenmeye başladığı
zamanlarda elinden tutum hadi oğlum hadi kuzum hadi kızım diye diye tatlı
bir zorlama ile öğreniyor bu adım atma işini sonra bırakıyorsunuz düşe kalka
başladığı bu yürüme çabasında bir süre sonra koşmaya başlıyor.
Şimdi ben kendi açımdan emekle işini aştığımı ve ilk atacağım adımda elimden
tutup destek verecek ve yanımda olacak sizlere güveniyorum.