[Pardus-kullanicilari] Pardus Yükleme Sorunu

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 14:56:56 EET

Artık ne yapalım deneyelim bakalım elimize bir fırsat geçti nede olsa :( tum
backuplarım gitti bir kısmı harici diskte var allaha şükürler olsun ki. 2
haftalık calışmalarımın gitmesine cok uzuldum. ya yazılımcı arkadaslar
ubuntu gibi inside versiyonunu cıkarsalar wubi benzeri bişi. en azından
windows icerisinde calışsa benim gibi çaylaklar kendini geliştirme fırsatı
bulsa hemde pardus ile tanışma fırsatı bulsalar

Veli Kabayel