[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcıları Buluşmasına davetlisiniz

seval unver svlunver at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 11:38:24 EET

*Ve Kafe Bistroya nasıl gidilir?*

Ve Bistro Kafe, Kızılay'da meşrutiyet caddesi ile selanik caddesinin
kesiştiği noktada bulunuyor. Ulaşımı çok kolay.* Selanik caddesi
41/A numarada. * Aslında selanik caddesinin sonunda. selanik 2'ye geçmeden
önce. Kafeye giriş yandan.

Aslında orası geniş ve ferah ama ben farklı mekanlar da bakıyorum. Daha
güzel bir kafe bulamazsam orda buluşcaz.

Tarihi değiştirmem mümkün değil:) Fakat bu Pardus geliştiricileri ile
buluşmamamız anlamına gelmiyor. Onlar Ankara geldiklerinde hep beraber bir
akşam yemeği düzenleyelim diyorum. Ona da katılırsınız:)

Blogumda bu gibi güzel haberleri yayınlıyorum. Gezegendeki yazımda da bunu
açıklamıştım:) Haftaya Pazar güzel bir sohbet olacak. Katılım sayısı benim
için önemli değil:) Pardus seminerlerinde katılımın en fazla ne kadar
olabileceğini deneyimlerimle gördüm:) Bizbize de gayet hoş bir sohbet
olacağına eminim. Bu sefer olay seminer, bilgilendirme veya toplantı değil:)
Yeni insanları tanımaktan da mutluluk duyarız.

Tek başınıza gelmekten lütfen çekinmeyin. Ki bu konudaki sıkıntıyı Blog
yazarları toplantısında gördüm. İnsanları davet ettiğimde "Orda sap gibi
kalmıyım" diyorlardı:) Böyle olmayacağına eminim:)

Ankara'da güzel mekanlar bilen arkadaşlar da bana yardım ederlerse güzel bir
çalışma ortaya çıkacak:)

İyi günler.
Seval