[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008,2 Kurulum Problemim

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 07:10:31 EET

sudo -s -H
komutu verdiğimde
-bash : sudo: command not found hatası veriyor

ls /dev/sd* komutu verdigimde
/dev/sda    /dev/sda1   /dev/sda2 .......
dev/sdb     /dev/sdb1   /dev/sdb2  seklinde cıktı veriyor

Komut satırında grub ile işlem yaptığımda
http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_kurtarmak
linklindeki gibi yaptım.

2. Harddisk e kurduğum icin root (h d1,5) olarak yaptım 5. alana kurulu
pardus

Veli Kabayel