[Pardus-kullanicilari] KDE4 TEN DÖNÜÞ SORUNU

ramazan rkarakas43 at gmail.com
15 Þub 2009 Paz 01:17:44 EET

Arkadaşlar iki gün önce kde4 dü denedim ve bildiğiniz üzere eksiklerinden dolayı 2009 u beklemeyi düşündüm. Kde3 e döndüğümde çöp te sorunlar yaşadım ve çöpü tekrar oluşturdum. Şimdi çöp normal durumda fakat eskiden içine her hangi bir şey attığımda dolu olduğunu gösteriyordu yani kapak kapanıyor ve ya temaya göre içinde kağıt parçalarını gösteriyordu. Tabiki boşaltınca da kapak açılıyordu. Malesef şimdi bunlar gerçekleşmiyor. Biliyorum çok büyük bir sorun değil ama hani görsellik açısından güzeldi. Sizce ne yapmalıyım. Çook Teşekkürler.