[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008,2 Kurulum Problemim

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
14 Şub 2009 Cmt 12:55:50 EET

Bildiğim kadarıyla bilgisayar açılırken boot kaydını birinci diskte
arar. Bu nedenle ikinci diske kurduğunuz grubu görmüyor olabilir.
İkinci diskten açmak için boot önceliğini bu diske vermeniz
gerekebilir (BIOS tan). Ya da açılışta F12 (ya da başka bir tuş
olabilir, F8 gibi) tuşuna basarak hangi dikten boot etmesi gerektiğini
belirleyebilirsiniz. Ama bu işlemi her açılışta yapmamak için ya grubu
birinci diske yazmalısınız ya da ikinci diski BIOS boot sıralamasında
öne almalısınız.