[Pardus-kullanicilari] Sistemim babam sayesinde kararsız çalışıyor

İsmail DOĞAN info at ismaildogan.com.tr
13 Şub 2009 Cum 19:12:51 EET

Çözümler bir yana sana tavsiyem, baban için ayrı bir user aç pardusunda.
babana da sadece o user ın şifresini ver. bozarsada kendi profilini bozsun.
(ki aslında bozulmak die bişey yok sadece masa üstü ayarlarını falan farklı
yapmış oluyor.) root şifresini de bilmesin. root şifresini bilmez ise,
gerçek anlamda hiç bir şeyi bozamaz..

Diğer anlattıkların sadece pardusu kurcalamak suretiyle bile göreceksin, çok
elzem şeyler değil. masaüstüne sağ tık, masa üstü duvarkağıdı, ayarlar
falan...