[Pardus-kullanicilari] Sistemim babam sayesinde kararsız çalışıyor

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
13 Şub 2009 Cum 19:01:41 EET

Hazar at Hazar-pardus ~ $ su
Parola:
Hazar-pardus Hazar # ps aux | grep -policykit
grep: geçersiz seçenek -- p
Kullanımı: grep [SEÇENEK]... MASKE [DOSYA]...
Daha fazla bilgi için `grep --help' yazın.
Hazar-pardus Hazar # /usr/libeexec/policykit-kde --no-exit
bash: /usr/libeexec/policykit-kde: Böyle bir dosya ya da dizin yok
Hazar-pardus Hazar #