[Pardus-kullanicilari] Ynt:pardus 2008.2 masaustu simgelerinde iz bırakma sorunu

i a zonguldak37 at hotmail.com
13 Şub 2009 Cum 18:45:17 EET

degerli engin akpınar bey

oncelikle sorunumla ilgilendiginiz icin cok tesekkur ederim

ben ati driverlerini yeniden kurdum ve guncelledim sonra tasmadan etkinlestirdim

hatta etkinleştirmeden once 3B destegi yok gorunuyordu

sonra ati driverini indirip etkinleştirdim sonra 3B destegi var görünüyor şu an hersey normal

masa ustu PC ati HD3200 onboard ekran kartı var
dizustu PC de nvidia 8700GT bagımsız ekran kartı var

ikisindede sorun aynı tuhafıma giden  2008.1 de ikisindede sorun yoktu cok guzel calışıyorlardı

ama 2008.2 de ikiside aynı sorunlu simgeleri suruklerken iz bırakıyor

hatta cd de problem var suphesiyle 2008.1 yukledim hic sorun yok daha sonra tum guncellemeleri
yaptım kapatıp actım sorun aynı driverleride defalarca yukleyip kaldırdım ama nafile

masaustu PC asus M3A78-EM 780 chipset anakart HD3200 ATI onboard ekran kartı 1000 GB WD hdd 3 GB kingston 800 MHZ CL5 ram LG 22X DVD RW

laptop  intel 965 chipset T8100 işlemci Nvidia 8600 GT ayrı ekran kartı Packardbell MB87 011 model 250 GB HDD 3 GB ram

PC lerimin donanımları aynen yazdıgım gibi ikisindede aynı sorun var ikisindede 2008.1 sorunsuz calışıyor

bu konuda diger arkadaslarda yardımcı olurlarsa cok sevinirim

hatta ekran resimlerini bile cekip gonderdim ama boyutu yuksek diye moderator kabul etmedi
baska yerede gonderemiyorum

saygılarımla
Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/