[Pardus-kullanicilari] Sistemim babam sayesinde kararsız çalışıyor

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
13 Şub 2009 Cum 18:17:24 EET

Merhaba arkadaşlar;
Benim bir babam var pc yi daha yeni yeni öğreniyor ve ne yaptığını bilmeden
orayı burayı kurcalıyor. Ya aslında sadece internete girip çıkıyor. Ama
arada nasıl beceriyorsa benim bütün ayarklarımı alt üst ediyor. Biraz önce
pc yi elime aldım. Oda ne masaüstü perişan yani arka plan resmi ekranın
yarısında ve allta boş kalan kısımda bir daha baştan başlamış. hadi bunu
hallettim şimdi de pardus menüsü gelişmiş görünümden klasik görünüme geçmiş.
Ben daha nasıl yapılacağını bilmiyorum. Babam nasıl yaptı bilmiyorum. hadi
bu da pek önemli değil ancak şimdi Paket Yöneticisinde gcc paketlerini
aratıp karşıma gelen paketleri indirmek istediğimde D-Bus hatası veriyor.
Aynen hatada şöyle yazıyor

"org.freedesktop.DBus.Error.ServiceUnknow: The name
org.freedesktop.PolicyKit.AuthenticationAgent was not provided by any
.service files"

aynen bu şekilde diyor nasıl halledeceğim bunu sistemi bir kaç saat geri
alma şansım var mıdır?(Yeni kullanıcıyım ama ben kurcalasam bu kadar bozmam
yahu)

--
Mehmet Gürol Çay