[Pardus-kullanicilari] pardus 2009

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
13 Şub 2009 Cum 09:09:26 EET

>  Sadece depo adresi değiştirerek güncelleme mümkün olabilir ancak asıl
> KDE3->KDE4 geçişi nasıl olacak şu anda bilmiyoruz. Ayar dosyaları ile
> ilgili ciddi değişiklikler var ve ayarların geçişinin sağlıklı olup
> olmayacağını henüz yeteri kadar test edemedik.

KDE4'ü Pardus 2008'e ilk kurduğumda benim için önemli olan programlan (KMail, Kopete gibi) ayar dosyalarını .kde4/share/config altına
kopyalamıştım. (Hatta ilk önce kde3 ayar dosyalarını kde4 altında bağ olarak yaratmıştım.) Çok sorun olmadığını hatırlıyorum. Şuan durum ne derseniz,
alfa-beta-rc geçişlerinde hesap ayarlarında bir iki sıkıntı yaşadım ama ne adres defterimi, ne e-postalarımı nede mesaj geçmişlerimi kaybetmedim.
Bu konuda gerekli testler yapabiliriz ve KDE3>KDE4 geçişini fazla sorun yaşamadan yaparız gibi geliyor.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS