[Pardus-kullanicilari] pardus 2009

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
12 Şub 2009 Per 22:11:29 EET

Merhaba,
Daha önce Pardus 2008 paketlerinin 2009'a uyumluluğu ile ilgili bir soru
sormuştum. Sayın Onur Küçük, deponun kesinlikle ayrı olacağı ve uyumluluğun
biraz çetrefilli olduğunu belirtmişti. Yorum yapmak için çok erken ama sanırım
Pisi güncellemesi ile değil de tekrar sistem kurulumu ile geçebileceğiz.

Perşembe 12 Şubat 2009 günü (saat 17:48:51) Blue Berry şunları yazmıştı: