[Pardus-kullanicilari] prorat :D

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
12 Şub 2009 Per 22:05:31 EET

Prorat, findos zamanlarımdan hatırladığım kadarı ile hack işlemlerinde
kullanılan ve pek de tekin olmayan sorunlu bir araçtı.
Size Prorat yerine Radmin (Remote Admin) programını öneririm. Oldukça başarılı
ve Wine altında sorunsuz çalışan bir uzaktan kontrol yazılımıdır. Ancak bir
hack uygulaması değildir. Kötü amaçlarla kullanamazsınız.

Perşembe 12 Şubat 2009 günü (saat 17:58:49) sdsdgsdg sdgsdgsdg şunları
yazmıştı: