[Pardus-kullanicilari] acilista otomatik program yuklemesini kaldirmak?

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
12 Şub 2009 Per 13:01:03 EET

merhabalar,

bilgisayarimi her acisimda, "SynapticsTouchpad" programi da yukleniyor!

zannimca bu program,  defter(note book)  bilgisayar kullananlar icin iyi bir
sey olabilir, zira anladigim kadari ile bu program ile defter
bilgisayarlardaki yerlesik dokunmatik alan ayarlari yapilabiliyor!

oysa, ben masaustu(desktop) bir bilgisayar kullanmaktayim, dolayisi ile
bende bu dokunmatik bolme yok!

bilgisayar sistem acilista bunun kendiliginden(otomatically) yuklenmesi
secenegini nereden ve nasil kaldirabilirim?

kendi icinde boyle bir ayar bulamadim,  'acilista (kurulusta?) kendiliginden
yukle/yukleme' ayari yok ise, sahiden "neden yok ki?

saygi ve pesin tesekkurlerim ile,

--
pardus.mbg