[Pardus-kullanicilari] Guitar Pro TAB (.gp4)

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
12 Þub 2009 Per 10:21:39 EET

Arkadaşlar, içinizde ses kartlarıyla ilgili bilgisi olan var mı? ! senedir
E-Mu 1616m ses kartımı Pardus'ta çalıştıramadım. Alsa, Pulseaudio falan
derken herşey karıştı. Bu arada çalıştıramadım derken normal bilgisayar ses
geliyor ama midi ve sequencer programları kullanamıyorum. sonuçta ses
kartına 2 adet synthesizer giriyor ve de VST ler var biliyosunuz ama ne
Rosegerden ne de başka bir midi programdan ses alamadım.

Bir de ses kartım hem mp3 hem de wave sesleri normalden süratli
çalıyor...aklına birşey gelen var mıdır?