[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı değiştirince açılmayan programlar

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
11 Şub 2009 Çar 15:26:21 EET

2009/2/11 Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com>

> Fatih Bey,
>
> 3.bir kullanıcı yarattım, hiç bir dosyaya dokunmadım. Hem wheel hakları ile
> hem de normal kullanıcı olarak sorunsuz açıldı.Bu arada xsession log'a
> baktım ama yorum yapabilecek bilgim yok.xsession-error log'da ppracer
> ifadesini arattım, yok.
> Sanırım bu programda hata yok anlamına geliyor.ALT+TAB ve ALT+F4 çalışmadı
> ancak ESC ile geri dönebildim,konsol çıktısı aşağıda,hata yok gibi.

Eger ucuncu bir kullanici ile sorunsuz acililiyorsa uygulama,
bunun sebebi ikinci kullanicinin ayarlaridir. Uygulamanin ilgilendigi
ayarlar da genelde kendi dizininde bulunur. Bir onceki iletimde de
dedigim gibi /home/kullanici_adi/.ppracer gibi bir yolda.
['.' nokta onemli, dosyanin gizli oldugunu gosterir, gizli dosyalari
konqueror un 'gorunum' menusunden gorunur yapabilirsiniz]
bu .ppracer dizini sildikten sonra oyunu acmayi deneyin.
Aciliyorsa, oyunun ayarlarinda bir sorun varmis demektir.
Acilmiyorsa, kullanicinin baska [kim bilir hangi] ayarinda sorun var
demektir.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()