[Pardus-kullanicilari] kscd

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
11 Þub 2009 Çar 13:53:25 EET

Doruk bey, öneriniz üzere karıştırıcıyla uğraştım sonuç şu:
Ses karıştırıcı seçeneklerinde çıkış master ve pcm maksimumda açık
GiriÅŸte sadece harici ve dahili mikrofon giriÅŸi mevcut, anahtarlarda
daIEC958 IEC958 default var ve maksismumda açık..
Ama ses o kadar az geliyorki..
Not: normalde diÄŸer uygulamalarda  ses