[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı değiştirince açılmayan programlar

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
11 Şub 2009 Çar 09:00:28 EET

2009/2/10 Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com>

> Diğer kullanıcıya wheel yetkileri verdim değişen birşey olmadı.Çıktı
> aşağıda ama konsolda komutu verir vermez ekran kararıyor

Ekran kararinca ALT + Tab tus kombinasyonu ile oyunu calistirdiginiz
konsole penceresine a geri donmeye calisin ve, bir hata mesaji
cikmis mi diye bakin.
Alt + Tab ile donemiyorsaniz, ALT + F4 ile uygulamayi kapatarak donmeyi
deneyin.

Konsole da bir hata mesaji alamiyorsaniz, uygulamanin kendi log una
ya da xsession-errors log a belki bir sey yaziliyordur.
Uygulamanin log u (varsa) ev dizininizin altinda, uygulamanin adiyla gizli
bir dizindedir.
/home/kullaniciadi/.ppracer   mesela, tam bilemiyorum.

[Bu arada, kullaciyici yeni olusturmussunuz ama yine de
bu .ppracer klasorunu silip (kullanici icin oyunun ayar/yapilandirmalarini
sifirlayip) deneyebilir, ya da bir ucuncu kullanici ile deniyebilirsiniz;
cunku iki wheel kullanicisindan sadece birinin bu problemi yasamasinin
baska bir sebebini dusunemiyorum. ]

xsession log u da yine ev dizininde .xsession-errors adi ile tutuluyor.
bunu oyunu kapattiktan sonra kwrite ile acip bakabilirsiniz, muhtemelen,
son satirlar ilginc olucaktir.

--
Fatih Tümen

--server.py
for creature in creatures: Alive = mount -t tmpfs /dev/life
/universe/creature
--client.py
try: while Alive: survive()
finally: rip()