[Pardus-kullanicilari] 2007.1 sürümünün Adsl bağlantıyı görmesini sağlamak

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
11 Şub 2009 Çar 00:36:14 EET

Selamlar;

2009/2/10 brp peh <ferroburak at yahoo.com>

> Normalde windows xp kullanıyorum ama denemek için boş bir diske pardus
> 2007.1 sürümünü kurdum. Pardusu kurduktan sonra hiçbir şey kurmadım (program
> ya da sürücü).
>
> Ağ menüsünde ethernet bağlantısı oluşturamıyorum. Kurmam gereken bir
> sürücü/program var mı yoksa ayarlarla mıı ilgili. Modemim Airties RT-104.

Pardus 2009'un çalışmalarına başlanıyor, siz niye 2007 sürümünü
deniyorsunuz? onu anlayamadım ben..

pardus 2008'i denerseniz daha "günümüze uygun" bir işletim sistemi,
programların daha güncel ve daha gelişmiş versiyonlarını kullanmış
olursunuz.

normalde ağ yöneticisi çalışması lazım, Panelin üzerindeki ağ yöneticisi
simgesine sağ tıklayıp
bağlantıları düzenle -> yeni bağlantı -> ethernet ağları kısmından seçip
yeni bir bağlantı oluşturabilirsiniz.

tabi ethernet kartınızın marka ve modeline göre görünüp görünmemesi de söz
konusu.. 2007.1 versiyonunda tanınmayan ama 2008 versiyonlarında tanınan bir
marka modele sahip de olabilirsiniz. güncel bir versiyonu kullanmanızı
tavsiye etmemin nedeni o.

iyi günler

-serdar