[Pardus-kullanicilari] pardus 2008.2 masa ustu simgelerde iz birakma sorunu

i a zonguldak37 at hotmail.com
10 Şub 2009 Sal 21:48:33 EET

degerli pardus gonullu arkadaslar

benim sorunum pardus 2008.2 yukledikten ve guncelledikten sonra

masa ustu simgelerini saga sola oynatirken ve suruklerken arkasinda kirmizi noktali iz birakmasi

pardus 2008.2 yeni sifirdan yukledim ve son guncellemelerini yaptiktan sonra

simgeleri duzenlerken surukleme yaparken simgelerin arkasinda aynen lcd monitorlerdeki piksel

hatalari biciminde toplu halde iz birakarak simgelerin arkasinda sanki kalabalik noktalar ve izler

birakiyor ve sonra birdahaki suruklemede izler kayboluyor ama herseferinde ayni sorunlar oluyor

ati ekran karti driverlerini yukledim ama sorun ayni

hatta masa ustu pc de olduktan sonra dizustu pc de denedim sorun ayni

masa ustu pc ati ekran kartı dizustu pc nvidia ekran karti ikisindede ayni sorun

yalniz 2008.1 de hic birinde boyle sorun olmadi

hatta tekrardan iki pc yede 2008.1 yukledim sorun yok ama cd de ariza vardir dedim

2008.1 kurdum gun hic sorun olmadi sonra guncelleme yoluyla 2008.2 ye gectim  ayni sorun oldu

yani cd bozuk ihtimali de yok 2008.1 de sorun yokken 2008.2 de sorun oluyor

internette arastirdim hicbir cozume ulasamadim

acaba bu mesaji okuyan arkanaslar birkere olsun deneseler masaustu simgelerini saga sola

surukleyerek dikkatli baksalar surukleme arkasinda iz kaliyormu kirmizi noktaciklar halinde

lutfen bu konuda bilgisi ve cozumu olan arkadaslar varsa yardimci olursaniz

cok sevinirim

saygilarimla

Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin. Buraya tıkla!
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/