[Pardus-kullanicilari] Sistem programı açılmıyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
10 Şub 2009 Sal 20:28:08 EET

Ali Sami Bey merhaba,
O sadece bir kısayol. Tekrar oluşturmak için:
1.Masaüstüne sağ tıklayıp yeni metin dosyası oluşturun.
2. Bu metin dosyasının adını system.desktop koyun ve masaüstüne kaydedin.
3. Oluşan “system” isimli dosyaya sağ tıklayıp kwrite ile açın.
4. İçine şunları yazın:

[Desktop Entry]
Encoding=UTF-8
Name=System
URL=sysinfo:/
Icon=system
Type=Link

5. Kaydedip, kapatın.
6. Masaüstünde ~ ile biten bir dosya daha göreceksiniz. Onu çöpe atın.

Kolay gelsin

Salı 10 Şubat 2009 günü (saat 20:16:57) Ali Sami Balci şunları yazmıştı: