[Pardus-kullanicilari] Kde4 -Interface sorunu

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 20:14:26 EET

Az önce burada verilen linkten yararlanarak

http://www.darkbrown.org/pardusa-kde4-kurulumu/

kde4 ü kurdum.CTRL+ALT+F1 yapıp kde3 sonlandırıp "service kde4_workspace on/start komutlarından sonra "application interface does not exist" uyarısını alıyorum.
Acaba test deposundan kurmam gereken ilave paket mi var?

ALT+F2'de "plasma" komutunu verince hem Kde 4 lü bir ekranım oluyor,hem de pardus başlat çubuklu 2 adet görev düğmesi oluyor.Şimdilik böyle mi çalışıyor ya da eksik birşeyler mi var sistemimde?