[Pardus-kullanicilari] Kd4

Taylan Celik g.taylancelik at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 17:06:42 EET

Sevgılı Dostlar

Çok yenı Pardus kullanıcısıyım ve gercekten ogrenmek ıcın
sabırsızlanıyorum...Oncelıkle bırsey sormam gerekıyo KDE 3.5 kullanıyrum su
anda sanırım...Bundan 2 saat oncesınde ıse KDE4 yuklu ıdı ve performans
olarak cıddı kayıplar yasıyordum...3.5 cok ıyı calısıyor acaba yuklerken
bırseyı eksıkmı yukledım...Ekran kartım 8400 geForce 128mb paylaşımsız...
ve KDE4 yukledıgımde bır forum yardımıyla 3b destegını yukledım suruculerımı
ındırerek.ama pekte care olmadı anlık takılmaların gıderılmesıne..Acaba bu
performans dusuklugunun nedenı ne olabılır...Bununla beraber zaten KDE3.5
ıcınde compiz temalarını etkın hale getırdıgımde dahı ((Ekran gecıslerını
KÜP şeklınde yapabıldıgım tema)) bunu calıstırıncada ekranda sanıyelık
kıtlenmler oluyor yanı tam anlamıyla bır performans alamıyorum..Nedenlerı
ıcın yardım beklıyorum....

sımdıden tesekkurler..