[Pardus-kullanicilari] sanal XP makinada program kaldırma

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 14:31:22 EET

Merhaba arkadaşlar,

Pardus 2008.2'de Sun xVM içine Win XP-sp3 kurdum. Denetim masasında Program
Ekle/Kaldır ikonuna tıkladığım zaman bir parser hatası alıyorum:

Value creation failed " at line 451

şeklinde hata. Netten anladığım kadarıyla bu Windows'un temalarıyla ilgili bir
sorun ve önerilen çözüm temaların değiştirilmesi VEYA Windows'un sistem
kalsörlerindeki bazı DLL'lerin değiştirilmesi. Önerilenleri yaptım, fakat
sorun hala devam ediyor. Acaba sorun sanallaştırma sürecinden kaynaklanıyor
da olabilir mi?

İyi Çalışmalar,

Çağaçan Değer