[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı değiştirince açılmayan programlar

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
10 Şub 2009 Sal 09:44:55 EET

Emre Bey,

Diğer kullanıcıya wheel yetkileri verdim değişen birşey olmadı.Çıktı
aşağıda ama konsolda komutu verir vermez ekran kararıyor ,dediğim gibi
oyunun sesi var.Firefox ile ilgili çıktı yok çünkü bugün düzgün biçimde
açılıyor

~ $ ppracer
PlanetPenguin Racer 0.5beta -- http://racer.planetpenguin.de
(c) 2004-2006 PlanetPenguin Racer team
(c) 1999-2001 Jasmin F. Patry
<jfpatry at sunspirestudios.com>
PlanetPenguin Racer comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
This is free software,
and you are welcome to redistribute it under certain conditions.
See http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html for details.