[Pardus-kullanicilari] KDE4

Ali Sami Balci alisami at alisami.co.cc
10 Şub 2009 Sal 08:04:11 EET

Arkadaşlar Dün itibarı ile ilk defa kde 4 ü denedim ve inanamıyorum süpeer.
mantığı anlamak biraz zaman alsa da herşey mukemmel işliyor. bu kadar
görselliğe göre hız da çok iyi. oldukça başarılı buldum. korkanlar varsa hiç
korkmasınlar denesinler. tabiki 3,5 kadar kolay olmasada ben memnunum.
denemenizi tavsiye ederim.

09 Şubat 2009 Pazartesi 22:43 tarihinde Hamit Giray Nart <