[Pardus-kullanicilari] Kullanýcý deðiþtirince açýlmayan programlar

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Þub 2009 Pzt 12:47:27 EET

2009/2/9 Metin OÄŸuz <metinoguz26 at gmail.com>

> Oyunlar menüsünde bulunan PPracer bende açılırken,diğer kullanıcıda
> çözünürlük sorunu yaratıyor.Oyunun sesi geliyor ama ekran simsiyah
> oluyor.LCD ekranım çözürlüğü ayarla uyarısı veriyor ama çözünürlük
> ayarları her iki kulllanıcıda da aynı(daha önce açılmayan oyunlarda
> böyle sorun dile getirilmişti burada)

Metin Bey,calistirdiginiz oyun ve/veya firefox'u komut satirindan (ALT+F2,
konsole, enter) calistirip, ne ciktilar veriyor buraya gonderir misiniz?

Aklima gelen ilk sey, o kullanicinin normal kullanici olmasi ve cozunurluk
vs. degistirme hakki olmamasi olabilir. Emin degilim tamamen atiyorum su
anda.  O kullaniciya yonetici haklari verip bi de deneyin derim.

--
Emre