[Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
9 Şub 2009 Pzt 09:01:21 EET

Fatih Bey hafta sonu sorunu çözdüm.

xorg=driver:fbdev ile sorun çözülmedi.

bende sistemde bir dosyayı yanlışlıkla sildiğim için tekrar kurulum
yaptım. Önce güvenli kiple kurulum denedim olmadı. Sonra öntanımlı kipi ve
f3 ile vesa seçeneğini seçtim. Kurulum başladı ve sonunda tasma karşıma
çıktı. Görüntü yöneticisi nvidia-drivers paketini yüklememi ve orada
nvidia-nvidia............ ile başlayan seçeneği seçmemi önerdi. Bu işlemi
yapınca herşey yoluna girdi.

Yaklaşık dört beş aydır bu makinaya pardus kurmak için uğraştım. Hep siyah
login ekranında kaldım. Bu işlem tasma açılmadığı zamanlarda  login
ekranda root olarak yapılabilse belki sorun daha kolay çözülür.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.

Ayrıca bir teşekkürde Emre Erenoğlu'na bana katlandığı ve yardımcı olduğu
için. Aramıza bir pardus kullanan daha kazandırdık.

Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
06.02.2009 17:58
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180

Cuma 06 Şubat 2009 tarihinde, CoskunAKTAS at iaosb.com.tr şunları yazmıştı:
> her modda denedim fakat açılmadı.
> root şifresiyle girip tasmayı çalıştırmam gerekir diye düşünüyorum.
> Sonrada görüntü yöneticisinin önerdiği nvidia sürücüsünü yüklemeliyip
bunu
> nasıl yapabilirim.

Güvenli kipi seçtiğinizde grafik ekran açılmıyor mu? Son çare olarak
kernel
seçeneklerine xorg=driver:fbdev eklemeyi deneyebilirsiniz.

lspci -nn çıktısıyla beraber bir hata raporu açarsanız daha yakından takip

edebiliriz.