[Pardus-kullanicilari] Açýlýþ yöneticisi çomar hatasý verdi ve kapanmýyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Þub 2009 Paz 18:02:06 EET

2009/2/8 seval unver <svlunver at gmail.com>

> [...]
menu.lst ayarlarini elle kurcalamis olabilir misiniz? Veya baska bir isletim
sistemi de onunla ugrasiyor olabilir mi? (Ubuntu gibi)?

> 2. Ctrl + alt + esc yapınca öldürme fonksiyonu çıkmıyor. Eskiden çok

Bende calisiyor, bilemedim sizde neden calismadigini.

> 3. Print screen tuşu çalışmıyor. Tasma'dan kendim kısayol atıyorum yine

Bu da ilginc. Bende calisiyor. Ama bende KDE4 var.

Compiz'in bir de ayar programicigi var.  Onu kurup, ordan "kare" dediginiz
neyse onu aktif etmeniz gerekiyordur belki de?  (kup olmasin bu kare?)

Sanki yeni bir kullanici acip onunla deneseniz, belki ayar dosyalarinizda
bir sorun olusmustur...
--
Emre