[Pardus-kullanicilari] Açılış yöneticisi çomar hatası verdi ve kapanmıyor

seval unver svlunver at gmail.com
8 Şub 2009 Paz 13:40:47 EET

Merhaba,
Pardus 2008.2 kurdum ve bazı çalışmayan fonksiyonları var.
1. Programlar->Sistem-> Açılış yöneticisini grub ayarları yapmak için açtım.
Çomar hatası verdi. Ve kapanmıyor. Bilgisayarımı kapatıp açıyorum ama hep
ekranımda duruyor beni deli ediyor.
2. Ctrl + alt + esc yapınca öldürme fonksiyonu çıkmıyor. Eskiden çok
kullanırdım Pardus 2008.2'de neden çalışmadı, şimdi noldu anlamadım.
3. Print screen tuşu çalışmıyor. Tasma'dan kendim kısayol atıyorum yine
çalışmıyor. Ekran resmi almak için programlardan ksnapshot'u açmaktan
bıktım.
4. Compiz Fusion kurdum. Ama temayı her seferinde elle degiştiriyorum neden
default olmuyor. Bir de ekranı kare yapamıyor.

Şimdilik bu kadar. İnşallah hepsinin çaresi vardır.