[Pardus-kullanicilari] KWrite-OpenOffice metin düzenleme sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
8 Şub 2009 Paz 12:18:27 EET

Merhaba,

Hayır Ünal Bey, önce Openoffice.org yazılımını açıyorum, sonra gidip düz metin belgesini bulup açmak isteyince 'Calc'ta açıyor.

Şimdi sizin dediğiniz gibi düz metin belgesini sağ imleyip 'birlikte aç' seçeneğiyle gidip 'programlar'dan arayıp 'Openoffice.org Kelime İşlemci'yi seçince sorun çıkmıyor.

İlginiz için teşekkür ederim.

Esenlikle...

Ömer Özen