[Pardus-kullanicilari] Pardus Sabit Disk Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
8 Şub 2009 Paz 02:05:39 EET

07 Şubat 2009 Cumartesi 23:08 tarihinde Güngör Basa
<gungorbasa at hotmail.com>yazdı:

>  Ben bi sorunu bildirmek istiyorum ama nereye bildireceğimi
> bilemiyorum.Bilgisayarımda 2 işletim sistemi var vista ve
> pardus.Bilgisayarımı sistemsiz kapatırsam pardusta harddisklerin içeriğini
> görüntüleyemiyorum.Bilgisayarı kapat simgesiyle yaptığımda erişebiliyorum...

bu bir sorun değil, eğer windowsu çat diye kapatırsanız nfts diskleri ben
halen kullanıyorum diye "in-use" olarak işaretliyor ve Pardus buna saygı
duyup işini bitir gel diyor. isterseniz komut satırından force seçeneğiyle o
disk bölümlerine erişebilirsiniz ama tekrar windowsa geçince sorun yaşama
ihtimaliniz var...