[Pardus-kullanicilari] neden yabANCI

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Þub 2009 Cmt 16:33:27 EET

2009/2/7 Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com>

> Pardus Türkçe bi sistem. içeriğini de yavaş yavaş Türkçeleştiriyoruz. ama
> neden tanıtım müzikleri yabancı? (özellikle beryl ve compiz)

Beryl ve Compiz yurtdisinda gelistirilmis teknolojiler.

> ve neden uygulamaların yardım dosyaları ingilizce

Hangi uygulamalarin. Pardus'ta kullanilan cogu uygulama da yurtdisinda
gelistirilmistir.

> , neden komutlar,

Yukardaki ayni sebepten.

sürüm adları yabancı?

Surum adlari Latince'den geliyor, olmus bir dil yani aktif olarak
kullanilmiyor, uluslararasi oldugundan boyle isimlendiriliyor.

Turkiye'de gelistirilen kilit teknolojiler de var tabii ve bunlar Turkce.

--
Emre