[Pardus-kullanicilari] simgelerin otomatik olarak sıralanması

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
6 Şub 2009 Cum 17:10:05 EET

Ali Beye katılıyorum. Birden 10 basamak birden çıkılmaz her şey basamak
basamak ben yarım dönedir Pardus kullanıyorum. Alıştımda çok rahat, hızlı ve
güzenli. Ben Windows'ta iken haftada 2-3 kez format atmak zorunda kalırdım
çünkü donanımım bir 10 yıllık var. Ancak Pardus kurdum kuralı daha 1 kere
format atmadım.