[Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
6 Şub 2009 Cum 16:42:32 EET

Eren Bey sizle bu kart üzerinde epey uğraştık. Sizin iki-üç ay önce
önerdiğiniz herşeyi yaptım fakat sonuç yok. Sadece bir kere 2007 den 2008
egeçiş yaptım. O zaman  sistem açıldı. Onda da bilgisayarı kapatınca
tekrar başa döndüm.

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
06.02.2009 16:18
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers180